نتیجه بازی فوتبال ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) | بالاخره گل نخوردیم! ویدئوی خلاصه بازی ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) اوسمار از پرسپولیس جدا شد + عکس پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند جلالی پیشنهاد خارجی ندارد مهدی پور دومین تمدیدی استقلال؟ رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟ سقوط آزاد مس! بیانیه هیئت فوتبال تهران درباره تجمع امروز خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو ترکیب احتمالی ایران برای مسابقه با ازبکستان | قدرت‌نمایی به‌سبک قلعه‌نویی قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه محمدی اولین تمدیدی استقلال بیانیه کانون مربیان: فوتبال معماری جدید می‌خواهد حقوق مربیان تیم ملی شش ماه عقب افتاد! صحبت‌های تکان‌دهنده نماینده مجلس در خصوص فساد فوتبال ایران+ ویدئو ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال صعود دومین تیم لیگ یکی به لیگ برتر+ جدول نهایی لیگ یک
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی | یوزها به دنبال هفتمین پیروزی مقابل هنگ‌کنگ

  • کد خبر: ۱۹۴۷۱۷
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی | یوزها به دنبال هفتمین پیروزی مقابل هنگ‌کنگ
تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ پنجشنبه ۲۶ آبان در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله اول دور مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا از پنجشنبه ۲۵ آبان در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها تیم ملی کشورمان در گروه C رقابت‌ها در همین روز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی هنگ‌کنگ خواهد رفت.
تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ تاکنون ۶ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند و در هر ۶ بازی، ایران به پیروزی رسیده است که در این ۶ بازی ایران  درمجموع ۱۴بار به گل رسیده و تنها یک گل دریافت کرده است.

آخرین تقابل ایران و هنگ‌کنگ به خرداد ۱۴۰۰ بازمی‌گردد که شاگردان دراگان اسکوچیچ در آن بازی با گل‌های قلی‌زاده، امیری و انصاری فرد، سه بر یک پیروز شدند. از آن ترکیب فقط امیری و قلی‌زاده در لیست فعلی تیم ملی حضور ندارند که نشان می‌دهد هنگ‌کنگ با تیم متفاوتی در این دیدار رویارویی نخواهد کرد.

همچنین دیدار ایران و هنگ‌کنگ دهمین بازی امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی محسوب می‌شود. قلعه‌نویی در ۹ دیدار قبلی خود یک تساوی مقابل روسیه به‌دست آورده و در ۸ دیدار بعدی خود به برتری رسیده است.

به نظر نمی‌رسد قلعه‌نویی برای کسب نهمین برد متوالی خود در ورزشگاه آزادی مقابل هنگ‌کنگ کار سختی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
0
0
برای تیم ملی ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم با نتیجه مطلوب و گرفتن اولین ۳ امتیاز اول شروع خوبی داشته باشن٫
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
0
0
برای تیم ملی ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم با نتیجه مطلوب و گرفتن اولین ۳ امتیاز اول شروع خوبی داشته باشن٫
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->